O mne

Fit Kulinárium vzniklo z môjho úprimného nadšenia pre zdravý životný štýl, ktorý som znovuobjavila po pôrode druhého syna. Pár mesiacov po tom ako Andrejko prišiel na svet som sa postavila na váhu a od 70 kg ma delilo len niekoľko stoviek gramov pri výške 160 cm. Nikdy v živote som sa vo svojom tele necítila tak zle a okamžite som sa rozhodla, že chcem schudnúť.

Dala som si za cieľ váhu 55 kg a za 4 mesiace sa mi tento cieľ podarilo splniť. Najdôležitejšia zmena nespočívala však len v tom, aby som správne nastavila cvičenie, ale predovšetkým som musela upraviť stravu.

Som zástanca teórie, že každá dočasná diéta na chudnutie Vám zabezpečí len dočasné výsledky a preto som si veľmi dobre vedomá toho, že ak sa vrátim k starým stravovacím návykom, tak sa pomaly dostanem aj na pôvodnú váhu. Zároveň sa však nechcem vzdať pôžitku z jedla a čím ďalej tým viac sa utvrdzujem, že to ani nie je potrebné.

Existuje toľko úžasných zdravých potravín, pochúťok a kombinácií, ktoré len čakajú na objavenie. Varenie a objavovanie takých jedál, po ktorých sa nebudem cítiť ťažko, sa stalo pre mňa zábavou. Naučila som sa vychutnávať si čistú chuť zeleniny a sviežosť ovocia. Zbavila som sa závislosti na cukre a sladkostiach a prestala som sa prejedať.

Som toho názoru, že zdravé stravovanie by malo byť hlavne pestré. Mali by sme jesť všetko, ale v správnom čase, v správnom množstve a v správnych kombináciách. Len tak si zabezpečíme zdravé chudnutie, či udržanie ideálnej hmotnosti.

Neprikláňam sa k žiadnej diéte ako je paleo, vegan, primal či bielkovinová diéta. Všetky zložky potravy majú svoju dôležitosť a úlohu v správnom fungovaní organizmu. S mierou si tak môžeme vychutnať chutné a pestré jedlá, ktoré nášmu telu dodajú energiu a vitalitu. Na týchto stránkach sa dozviete viac o mojom stravovaní, vďaka ktorému sa mi podarilo schudnúť a nájdete tu aj niekoľko inšpirácií a nápadov na zdravé jedlá.

Komentáre

Obľúbené príspevky