Kokosovo-banánové lievance z ovsených vločiek

Mám veľmi rada kokos a v kombinácii s banánom a čokoládou je neodolateľný. Keď mám chuť na niečo špeciálne, tak si pripravím tieto rýchle lievančeky z ovsených vločiek a potom experimentujem s toppingami. Dnes som si na lievance natrela proteínovú čokoládovú nátierku a pridala banány a čučoriedky a bolo to mňam. Perfektné raňajky na oddychové nedeľné ráno. Skúste si ich pripraviť aj vy, je to skutočne jednoduché a ingrediencie máte pravdepodobne všetky doma.

Potrebujeme:
ovsené vločky, banán, strúhaný kokos, vajce


Banán si roztlačíme vidličkou na kašu. Ak robíte viac porcií a chcete použiť viacej banánov, tak ich môžete rozmixovať, aby to bolo rýchlejšie. Mne na jeden banán a jedno vajce vyšlo asi 6 malých lievančekov.


Pridáme vajce, ovsené vločky a kokos. Ovsené vločky môžeme aj rozomlieť na múku v sekáčiku, ak chceme mať lievance jemnejšie. 


 Všetko spolu vymiešame do kompaktnej hmoty. Mala by byť takej hustoty, aby sa z nej dali na panvici formovať placky. Odporúčam prisýpať vločky a kokos postupne. Prípadne môžete priliať trošku vody, ak sa Vám zdá hmota príliš hustá.


Polievkovou lyžicou naberáme cesto a na panvici z neho vyformujeme malé lievance. Opekáme na miernom ohni do zlatohneda.


Môžeme dozdobiť rôznym ovocím a toppingami. Ja som si tentokrát zvolila čokoládu, ale mám rada tieto lievance aj s tvarohom. Nechajte voľný priebeh svojej fantázii a svojim chutiam.



Dobrú chuť.

Komentáre

Obľúbené príspevky